sâmbătă, 18 aprilie 2009

Zambeste





As vrea ca zambetul sa fie contagios, sa se ia, as vrea sa dau aceasta "boala" celorlalti. Sa zambesc si sa mi se raspunda cu un zambet fara sa fiu mereu intrebata de ce zambesc.Sa se transmita cu o repeziciune nemaiintalnita si toti din jurul meu sa aiba inimile pline de fericire, incat sa "explodeze" printr-un zambet.

Zambetul poate fi privit si ca o maniera de a te arata superior. Nu cred asta. Am ajuns la concluzia ca orice lacrima poate fi inlocuita cu un zambet, nu imediat ci in timp. Si daca plang reusesc doar sa ma intristez si mai rau.

Eu nu am nevoie de zambet atat de mult pe cat are cel care nu zambeste. Acea severitate ascunde o nevoie puternica de a primi in dar un zambet din partea cuiva.
Hai sa ne facem azi un dar noua dar ci celor din jur. Sa zambim si sa ne luminam reciproc vietiile. Nimic nu poate fi mai bun ca un zambet venit din tot sufletul.


Zambetul este ca un rasarit dupa ce intunericul noptii dispare incet sau ca primul ghiocel care apare primavara.

Zambeste! Lasa-ti dintii sa respire!

Un zambet nu costa nimic , dar valoreaza mult!

Atunici cand vezi pe cineva caruia ii lipseste zambetul de pe buze, daruieste-i unul de al tau!